Tuesday 20 September 2011

Första dagen.

Kan inte knappt fatta att jag har börjat på skolan nu. Hade min första dag idag då vi gick igenom bland annat hur kursen kommer se ut, regler på skolan, och så fick jag mitt student ID så nu kan jag få rabatt på resor och sånt. Äntligen.
Skolan är full med bamse stora hästar, och jag som är mest van med ponnysar... Men det blir nog bra ändå. Ska rida första gången nästa tisdag... Can't wait!!!

Har haft en jätte-mysig vecka med mor och moster här. Har haft många goda middagar och shopping dagar ihop. Såg filmen I Don't Know How She Does It i söndags... Den rekommenderar jag starkt. Fick mig nästan lite sugen på att ha en bebis snart. ;)

Dags att packa för imorgon... Ska åka och möta G efter jobbet snart. Blir nu mera sena kvällar vi hinner ses. Blir nog bättre när allt kommit igång ordentligt med skola och så.

God natt folket. xox

No comments: