Wednesday 7 September 2011

Live today right?

Önskar jag fortfarande var på semester. Tänk vad livet vore enkelt om man alltid kunde mysa på en strand någon stanns i värmen.
Har haft två dagar ledigt med G, tiden går så fort när man har det mysigt dock. Gick och "simmade" igår men satt mesta delen i bastun, steam rummet och jacuzzin. Trevligare så. ;) Träffade Märta igår på lunch också. Så avis, hon ska ut och resa med sin man i ett år. Önskar jag fortfarande var ute och flög, men får väl försöka se det från ett annat håll. Hade ju inte vart tillsammans med G nu om jag stannat i New Zealand, och hade ju inte heller börjat studera nu i höst. Ser, jag håller på och tränar på att se livet från den ljusa sidan vilket jag tydligen är kass på enligt somliga.

Softade hemma hos G igår och lagade pizza på kvällen... Längtar redan till nästa lediga dag. Söndag, inte långt borta nu.

Säng dags... Blir film i sängen. Kanske lite Sex & the City.

xxx

No comments: