Sunday 11 September 2011

En vecka kvar.

Har precis fyllt i min online ansökan till skolan. Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag ska ditt på min första dag och skriva in mig. Första gången jag känner mig riktigt nervös sen jag började hela den här processen. Vad händer om jag suger på det här? Vad ska jag göra då? Måste inhandla ridskor nästa vecka... Synd att man var så pank bara. Är väl bara att vänja sig då det lär se så här ut de närmaste tre åren nu. Om jag nu inte suger vill säga så jag måste hoppa av kursen. ;)

Var ute på drinkar med Melissa igår... Gick till Aprés (baren jag brukar plocka upp skift på ibland) och sen hade vi lite middag på Ping Pong, sen blev det fler drinkar Sanderson. Riktigt mysigt att titta ut på stan lite granna. Händer inte så ofta nu för tiden. Hämtade upp G på jobbet efter... Kändes som jag inte hade sett honom på år och dagar fast det bara hade gått två dagar.

Har haft mys dag i Queens Park idag. Det var marknad och massa aktiviteter på gång där. Jag och Jessica spelade på Iller race, vann ingenting dock då båda våra Illrar var för långsamma.

Dags för film tittande i sängen nu. Ska upp tidigt till jobbet imorgon. Sen kommer mor och moster och hälsar på denna vecka. Längtar.

xxx

No comments: