Monday 1 October 2012

Måndag

Oj vilken helg. vet inte riktigt vad som hände med mig i Fredags. Blev såå full efter jobbet att det förstörde hela min helg. Inte kul. Är den tidpunkten på månaden också och jag vet att jag inte kan dricka lika mycket då. Borde vetat bättre. Men men... nu är det gjort. har inte mått så dåligt på länge och känner nästan fortfarande av det idag också. Tre dagars bakfylla, det är illa.
Drog mig i alla fall ut igår till en gammal kollegas babyshower... vet inte vad det heter på svenska. Tror inte det existerar i Sverige kanske? Vi firade att hon är gravid på en restaurang i Mayfair. Så kul att träffa alla gamla arbetskollegor igen. Några av dom har inte jag sett sen jag slutade på Sanderson för 4-5 år sedan. Vi ser alla likadana ut som sist, några har gift sig och har barn nu dock. Gud vad tiden går fort... Det känns som igår som vi brukade jobba ihop.

G kom hem igår så hade mys kväll framför tv'n med malaysian take-away. Har skickat tillbaka mina skor idag, organiserat i kontoret och grejat med lite emails och så. Väntar på att mannen ska komma hem igen så vi kan ha en till mys kväll framför tv'n haha. Vad gammal man börjar bli.
Åker till Birmingham imorgon med skolan. Ska bli riktigt kul. Hemma på Torsdag igen sen blir det jobb hela helgen tjoho.

Lots of Love xxx


No comments: